Nieuwe website

I know, het is lang geleden (zeer lang geleden) dat ik nog iets heb gepost. Niet dat ik ben gestopt met fotografie of zo, maar ik heb het enorm druk gehad met het bouwen van een nieuwe website.

In plaats van een blog heb ik een volledig aparte website gemaakt voor Kanter Lo Photography met mijn huwelijksfoto’s, babyfoto’s en modelfoto’s er in gezet. Dus als jullie iemand kennen die een huwelijksfotograaf zoekt, of wil je zelf eens als model voor mijn lens staan of wil je toffe foto’s van je kinderen of baby, bekijk dan zeker mijn nieuwe website eens!

~ door Kanter Lo op 13 maart 2011.

Geef een reactie

 
