Trouwfoto’s Nancy en Jonas

Huwelijksfoto’s van Nancy en Jonas! Jawel, afgelopen weekend heb ik weer het genoegen gehad om iemand huwlijksfoto’s te trekken. Ik ken Nancy van mijn allereerste job en daarna hebben we een jaar samen fotografie gestudeerd. Nu trouwt ze met Jonas! De tijd vliegt snel voorbij :).

Een leuk weetje: ik ben net terug van een citytrip in Portugal en heb de laatste dag de voetbalwedstrijd Portugal – Noord-Korea gezien op een plein. Blijkt dat twee tafelgenoten op het huwelijk daar ook waren! Wat is de wereld klein :)!

~ door Kanter Lo op 30 juni 2010.

Eén reactie to “Trouwfoto’s Nancy en Jonas”

  1. mooie pics Kanter, ik ben benieuwd naar de rest!

Geef een reactie

 
