Paardenfoto’s Silke en Directo

Paardenfoto’s trekken is niet gemakkelijk, daar kan ik getuige van zijn. Matter of fact: geen enkel dier fotograferen is gemakkelijk, tenzij het een schildpad is ;).

Ik heb een tijdje geleden foto’s genomen van een paard van Silke (die trouwens al model voor mij heeft gespeeld ;), zie Silke deel 1 en Silke deel 2). Als wederdienst wou ze foto’s van Directo, één van haar paarden. Na de shoot heb ik zelf eens een ritje gemaakt. Man, das plezant :D!

Toen ik klein was heb ik eens op een paard gezeten, maar die wou mij er af gooien. Het is hem (of haar) niet gelukt, maar een leuke ervaring was het niet. Gelukkig is dat bij deze gekeerd, ook al was mijn paard ziek en deed die lastig… Zeker voor herhaling vatbaar :).

Ik heb dit weekend ook foto’s genomen van Silke zelf, die foto’s zullen binnenkort volgen. Tot die tijd: aanschouw de foto’s van de paarden hieronder (en de laatste foto is een blooper :p)!

~ door Kanter Lo op 13 juni 2010.

Geef een reactie

 
