Foto’s winter in de achtertuin

Waw, weer een maand geleden voor een nieuwe post. Schandalig eigenlijk, maar heb het enorm druk gehad met werk,  foto opdrachten en opdrachten voor avondschool. Maar goed, nu de sneeuw uit het niets is opgedoken heb ik snel wat snapshots gemaakt in de achtertuin.

~ door Kanter Lo op 20 december 2009.

2 Reacties to “Foto’s winter in de achtertuin”

  1. Knappe foto’s! Ik zie dat je avondschool doet, waar doe je dat precies en ben je er tevreden van? Ben namelijk zelf ook opzoek naar een avondschool in de buurt van het Antwerpse, wil me vooral verbeteren in portret/studio en reportage fotografie. Syntra?

  2. Heyla,

    sorry voor de late reactie :).

    Ik ga naar de Nijverheidsschool, dat is de avondschool van de stad Antwerpen zelf. Ik ben er super tevreden van: heb veel geleerd over analoge fotografie maar ook digitaal e.d. Wat ik vooral fijn vond is het leren kijken naar een foto. Het heeft mijn ogen echt geopend :)!

Geef een reactie

 
