Foto’s citytrip Rome, Italië

Mijn tweede citytrip dit jaar, deze keer in Rome. Wat een geweldige stad! Ik heb er maar één woord voor: bello ;)! Het is een very close second tot mijn citytrip naar Barcelona, misschien zelfs beter! De sfeer in Rome, het eten, de taal, de cultuur, het weer,… Man man, ik mis het nu al! Het slechte (drie)dubbel parkeren en het uiterst drukke verkeer namen we er graag bij, zeker met die schattige Fiat cinquecentos :).

Had deze keer trouwens geen dure reflex camera mee. Zelfs geen goedkope reflex ;). Niet omdat ik schrik had dat ik weer een error 99 ging krijgen zoals mijn citytrip naar Wenen, maar omdat ik vond dat ik met een compact camera ook mooie foto’s moest kunnen maken. Bovendien gingen we maar drie dagen, dus wou ook niet te veel tijd verspillen met fotograferen. Zie hier het resultaat: mijn foto’s van onze citytrip naar Rome!

Rome: brommers

Kanter Lo - Rome: brommers

Rome: olifant van Bernini

Kanter Lo - Rome: Olifant van Bernini

Rome

Kanter Lo - Rome

Rome: Trevi Fontein

Kanter Lo - Rome: Trevi Fontein

Rome: trap Vaticaans Museum

Kanter Lo - Rome: trap Vaticaans Museum

Rome: oculus Vaticaans Museum

Kanter Lo - Rome: oculus Vaticaans Museum

Rome: lantaarn Vaticaanstad

Kanter Lo - Rome: lantaarn Vaticaanstad

Rome: monument Vittorio Emanuele II

Kanter Lo - Rome: monument Vittorio Emanuele II

Rome: Colosseum

Kanter Lo - Rome: Colosseum

Rome

Kanter Lo - Rome

~ door Kanter Lo op 8 oktober 2009.

Geef een reactie

 
