Foto’s citytrip Wenen, Oostenrijk

Hier zijn mijn foto’s van mijn citytrip naar Wenen. Het zijn er niet veel, want mijn camera was de eerste dag al gesneuveld. De gevreesde error 99 zorgde ervoor dat ik maar een paar shots heb kunnen pakken :(. Mijn maat zei dat hij de foto’s wel zou trekken, maar dat is anders! Ach ja, nu heb ik misschien een excuus om nog eens een camera update te doen.

Anyway, buiten dat voorval was Wenen geweldig! Niet enkel de prachtige gebouwen zorgde voor een geslaagde citytrip, maar er zijn meer ijssalons in Wenen dan ontsnappingen uit Belgische gevangenissen ;)! In elke grote straat vind je er wel eentje. Daar zijn ze diep beledigd door het prefab gedoe van Ben & Jerry’s, want ze maken liever ‘mooie’ ijscoupes om u / über tegen te zeggen. Ik had bijvoorbeeld eentje met ananas. Nee hoor, geen schijfje uit blik, maar echt een dikke snee van een verse ananas, in de lengte dan nog wel!

Verder zorgen de typische Weense gebakjes ook voor een piek in uw cholesterol gehalte! Er waren ook zouten pannenkoeken met bijvoorbeeld asperges en spinazie, maar ik heb maar voor safe gespeeld en een zoete gekozen. Niet overdrijven hé ;).

Wenen: vlucht

Kanter Lo - Wenen: vlucht

Wenen: Kunsthistorisch Museum

Kanter Lo - Wenen: Kunsthistorisch Museum

Wenen: Votivkirche

Kanter Lo - Wenen: Votivkirche

Wenen

Kanter Lo - Wenen

Wenen: Stephansdom

Kanter Lo - Wenen: Stephansdom

Wenen: Hundertwasserhaus

Kanter Lo - Wenen: Hundertwasserhaus

Wenen: Prater Park

Kanter Lo - Wenen: Prater Park

~ door Kanter Lo op 10 augustus 2009.

Geef een reactie

 
