Foto’s balletvoorstelling Delvaulx 2009

Dansen, veel te veel roos, rare maillots,…

Nee, ik ben echt geen balletpersoon. Maar als een maat mij vraagt foto’s te komen trekken van zijn moeders balletvoorstelling, wie ben ik dan om te weigeren ;).

Dit zijn wat foto’s van de balletvoorstelling Delvaulx 2009 in het Cultureel Centrum van Berchem. Moet ook stiekem toegeven dat ik wel heb genoten van de jazzdans. Een ex van mij deed dat, maar wou nooit voor mij dansen. Als ik wist dat het zo sexy was, had ik haar wel harder gepusht…

Foto's Ballet Delvaulx 2009

Foto's Ballet Delvaulx 2009

Foto's Ballet Delvaulx 2009

Alles foto’s van de balletvoorstelling Delvaulx 2009 kan je hier bekijken.

~ door Kanter Lo op 30 maart 2009.

Geef een reactie

 
