Foto Murielle Scherre en Jan Paternoster

Veel collega fotografen stormen naar een BV om een foto te kunnen maken. Ik niet… Ben geen BV hunter en zal dat hoogstwaarschijnlijk nooit worden. Niet dat ik iets tegen hen heb, maar ze zijn ook maar mensen en aangezien iedereen dezelfde foto heeft, doe ik niet eens de moeite om de lenskap er af te doen.

Toch heb ik een foto van Murielle Scherre. Waarom? Opdracht voor avondschool fotografie (yep, weeral). Het idee erachter is dat je moet durven mensen vragen te poseren. Verder nog: je moet je model instructies durven geven.

Nu zag ik Murielle Scherre en heb het haar gevraagd. Zeer sympathieke meid! Ietwat schattig zelfs, hoewel ze vrij groot is. Ze wou enkel poseren als de Black Box Revalation mee op de foto zou staan. Zo gezegd, zo gedaan…

Hier is dus de foto van Murielle Scherre en Jan Paternoster, de zanger van Black Box Revelation.

Foto Murielle Scherre en Jan Paternoster

~ door Kanter Lo op 7 maart 2009.

Geef een reactie

 
