Foto’s Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto’s van Coldplay in het Sportpaleis. Jawel, op 4 oktober gaven Chris Martin en co een concert in Antwerpen. Nu is het maar een half uur ‘morgen’ en heb al foto’s voor jullie klaar. Coldplay lieten hun fans toch ook niet (te lang) wachten?

Foto's concert Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto's concert Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto's concert Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto's concert Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto's concert Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto's concert Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto's concert Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto's concert Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen

~ door Kanter Lo op 5 oktober 2008.

2 Reacties to “Foto’s Coldplay @ Sportpaleis, Antwerpen”

  1. gisteren kreeg ik telefoon van mijn dochter
    vanop de eerste rij bij cold^play
    lief dat ze me wou laten meegenieten 🙂

    al haar zonden zijn bij deze weeral vergeven

  2. Coldplay was weer eens super! Ik heb er echt enorm van genoten, ookal was de sfeer op het balkon (jawel: helemaal bovenaan) niet hetzelfde als op het middenplein. Ze waren geweldig en ik kijk al uit naar de volgende tour! Viva la Vida! 🙂

Geef een reactie

 
