Foto’s Bryan Adams @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto’s van het concert van Bryan Adams, gisteren (30 september 2008) in het Sportpaleis in Antwerpen. Eerlijk toegegeven: ik ken niet veel van zijn muziek buiten zijn hits. Een daarvan is ‘Baby When You’re Gone’. Toen ik in daar in het Sportpaleis stond te luisteren vond ik dat nummer vind ik niet echt passen bij de rest van de setlist. Bijgevolg dacht ik dat ze dat nummer niet zouden spelen. Fout dus! Een zekere gelukkige Tessu (denk ik) had het genoegen om mee op het podium te komen en het lied mee te zingen. Bryan Adams himself heeft namelijk een theorie die stelt dat iedereen kan zingen. Ik vind van niet, maar kom…

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

~ door Kanter Lo op 1 oktober 2008.

Geef een reactie

 
