Foto’s DJ Tiesto – In Search Of Sunrise 7: Asia @ Sportpaleis, Antwerpen

Foto’s van DJ Tiesto in het Sportpaleis in Antwerpen (19 september 2008). Een DJ concert fotograferen vind ik niet gemakkelijk. Ze hebben meestal een pracht van een lichtshow, maar ze zijn zelf rotslecht belicht. Bovendien waren de sfeerbeelden even moeilijk. Maar goed, ik zou mezelf geen fotograaf noemen als ik geen goede shots heb kunnen nemen. Voor foto’s van DJ Tiesto zelf, klik afbeelding hieronder. De sfeerfoto’s van het concert vind je HIER terug.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

~ door Kanter Lo op 20 september 2008.

2 Reacties to “Foto’s DJ Tiesto – In Search Of Sunrise 7: Asia @ Sportpaleis, Antwerpen”

  1. mooie foto’s!

  2. Mooie foto’s Kanter ! Die van Tiësto zijn in ieder geval beter gelukt dan die ik heb getrokken van hem …
    Mijn foto’s vind je hier: http://melsen.be/party/tiesto-isos-7-worldtour-190908/

Geef een reactie

 
