Foto’s DJ Tiesto – In Search Of Sunrise 7: Asia – sfeerbeelden @ Sportpaleis, Antwerpen

Wat sfeerfoto’s van het concert van DJ Tiesto in het Sportpaleis in Antwerpen (19 september 2008). Dit is m’n eerste ervaring met ‘baan-jezelf-een-weg-tussen-het-publiek’ fotografie. Not easy dus, zeker niet met een big ass fototoestel en dito rugzak. Ik had ook kaartjes bij die ik kon afgeven, maar zat al snel zonder. Dus mensen die gewoon een strookje met mijn website hebben gekregen: m’n oprechte excuses! Jullie mogen me altijd sponseren zodat ik meer kaartjes kan laten afdrukken 😉 Oh ja: tijdens de terugweg nog een gigantisch grote rat zien weglopen.

Voor de sfeerbeelden, klik op de afbeelding hieronder. Foto’s van het optreden van DJ Tiesto vind je HIER.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

~ door Kanter Lo op 20 september 2008.

Eén reactie to “Foto’s DJ Tiesto – In Search Of Sunrise 7: Asia – sfeerbeelden @ Sportpaleis, Antwerpen”

  1. Super Leuke Foto’s!

    x

Geef een reactie

 
