Trouwfoto’s: Joke en Wim

Foto’s van het huwelijk van Joke en Wim. Gisteren heb ik de hele trouw van de newly weds op gevoelige plaat vastgelegd. Ik kwam en zag dat het goed was (zeker toen het dessert buffet van start ging) en veel sympathieke mensen. Tijdens de reportage is het wel beginnen regenen, maar dat zou geluk brengen. Weer iets nieuws geleerd! Gelukkig hadden we ook een binnenlocatie voorzien en heeft Wim zo een pracht van een serre ontdekt.

Joke is de stiefzus van Tomas, wiens huwelijksfoto’s je hier kan bekijken! Tomas is op zijn beurt een ex-collega van mij. Op het huwelijk zelf heb ik een oud-medestudent gezien. Zo zie je maar hoe klein de wereld is!

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

~ door Kanter Lo op 13 juli 2008.

Eén reactie to “Trouwfoto’s: Joke en Wim”

  1. Prachtig! Ik ben van in het begin en voor altijd je fan! 😉

Geef een reactie

 
