Styrofoam @ Rivierenhof, Antwerpen (voorprogramma Death Cab For Cutie)

Gisteren was een speciale dag: ik heb drie ontmaagdingen meegemaakt! Ten eerste had ik nog nooit foto’s genomen in Rivierenhof. Openlucht concertfotografie is best wel moeilijk. Soms zuigt het nog harder dan de regenpomp op Werchter.

Ten tweede had ik nog nooit gehoord van Styrofoam, het voorprogramma van Death Cab For Cutie. Ze kwamen hun nieuwe plaat A Thousand Words voorstellen. Misschien een knipoogje naar fotografie?

En ten derde had ik wel gehoord van Death Cab For Cutie, maar had ik nog nooit een nummer van hen gehoord. In Amerika zijn ze al hoge pieten, maar in Europa blijven ze een bescheiden band. Desalniettemin een aanrader!

Genoeg gezeverd: hier zijn wat foto’s van Styrofoam in Rivierenhof!

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

~ door Kanter Lo op 9 juli 2008.

Geef een reactie

 
