Belle Perez sfeerbeelden @ Lotto Arena, Antwerpen

Wat sfeerbeelden van het concert van Belle Perez. Moet eerlijk toegeven: het is veel gemakkelijker om onze Noorderburen te fotograferen. Ze zijn een pak minder verlegen en poseren zelfs graag! Kom op Belgen: maak mijn werk niet zo moeilijk en doe hetzelfde 😀 Deze keer ging het ook wat beter, aagezien ik mijn externe flits bij had.

Foto’s van het voorprogramma Francesco Palmeri vind je hier, foto’s van het optreden van Belle Perez zelf vind je hier.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

~ door Kanter Lo op 28 juni 2008.

Eén reactie to “Belle Perez sfeerbeelden @ Lotto Arena, Antwerpen”

  1. Hoi Kanter lo

    Deze eerste foto van de 3 dames ( vriendinnen van me ) van clupje met wie wij bij Belle Perez waren, is leuk.
    Zou er mogelijkheid zijn deze en die andere foto , waar we met 5en op staan , op origine formaat me te mailen ?
    En heb je nog meer leuke pics van onze clup , jullie gebruikten ons veelvuldig als proefkonijn , dus als je leuke foto;s heb, zou je die kunnen en willen mailen ? Gewoon voor eigen leuk om te hebben.

    Groetjes martijn

Geef een reactie

 
