Marc Anthony @ Sportpaleis, Antwerpen

Vandaag, 19 juni 2008, is het exact twee maanden geleden dat ik nog een concert heb gedaan. Marc Anthony, de betere helft van Jennifer Lopez, aka J-Lo (niet te verwarren met mijn bijnaam K-Lo), vulde het Sportpaleis met latino loving chica’s. Uiteraard kwam hij diva-gewijs een half uur te laat optreden, maar dat vond het publiek niet erg. Zijn Latin muziek kreeg iedereen aan het dansen.

Ik heb ook foto’s van zijn voorprogramma, maar weet niet hoe ze heten. Als iemand mij dat kan zeggen: graag! Dan kan ik de foto’s posten.

Edit: foto’s van het voorprogramma Ghetto Flow vind je hier, wat sfeerbeelden vind je hier.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

Klik op de afbeelding om alle foto’s te bekijken.

~ door Kanter Lo op 19 juni 2008.

2 Reacties to “Marc Anthony @ Sportpaleis, Antwerpen”

  1. De groep die in het voor programma zat heette ghetto flow.

  2. Thanks! Had die info ondertss al gekregen hoor. Foto’s staan er al 🙂

Geef een reactie

 
