Zonsondergang ’t Eilandje, Antwerpen

Deze foto is genomen aan ’t Eilandje in Antwerpen.

~ door Kanter Lo op 14 april 2008.

2 Reacties to “Zonsondergang ’t Eilandje, Antwerpen”

  1. goeiendag,ik ben geboren in Antwerpen en ik ben verdwenen…
    ik zou graag thuis keren…ik heb het niet graag als ik “Oost west
    Thuis Best”er niet ben…en ik heb heel veel liever mijne kastanje
    bomen…. zonder eekhoorntjes is het Leven echt dul….
    zijn er schepen te bewonen op het Eilandje?

    Mooie bezichtiging…mooi licht…hier is het te warm….geen lucht…30 graden Celsius…veel humoer…help…

    Anneke van Vlaanderen

  2. Knappe foto! Die lucht… Prachtig gewoon 🙂

Geef een reactie

 
